Konkurs: "Bohatyr #1 - Żelazny kostur"


Odpowiedzialny ze strony Gildii za konkurs: CD Jack

Czas trwania konkursu: od 11 października 2012 do 25 października 2012

Dziękujemy serdecznie za udział w konkursie zorganizowanym przez
portal Gildia.pl i wydawnictwo Erica
z okazji ukazania się w sprzedaży pierwszego tomu cyklu "Bohatyr" Juraja Cervenaka, zatytułowanego Żelazny kostur.

Konkurs trwał od 11 do 25 października 2012 roku. Poniżej znajdziecie pytanie konkursowe, na które należało prawidłowo odpowiedzieć i w prosty sposób, poprzez tę stronę www lub klasycznego maila wysłać je do nas.

Zwycięzcy zostali wyłonieni spośród osób, które udzieliły wyłącznie prawidłowej odpowiedzi.

Tym razem radować się może:

  • Justyna P. z Krakowa
  • Łukasz W. ze Szczecina
  • Daniel A. ze Zgierza

Serdecznie gratulujemy!

Nagrodami w konkursie są egzemplarze książek wydanych przez wydawnictwo Erica.

Przypominamy, że wymogiem uznania odpowiedzi było nadesłanie prawidłowo wypełnionego zgłoszenia więc jeżeli brakowało jakichś danych (np. numeru telefonu) to nie mogliśmy wziąć pod uwagę tej odpowiedzi.

Do laureatów zostały wysłane już maile zwrotne z informacją o zwycięstwie i wysyłce nagród. Ich wysyłka nastąpi w ciągu tygodnia od daty ogłoszenia wyników na naszych stronach.

Udział w konkursie i przesłanie swoich danych osobowych jest jednocześnie wyrażeniem zgody na ich gromadzenie i przetwarzanie przez serwis Gildia.pl w celach statystycznych i konkursowych, z zastrzeżeniem prawa do ich poprawiania i uzupełniania zgodnie z ustawą O ochronie danych osobowych z dn. 29. 08. 1997 r.

Jedna osoba może wysłać tylko jedną odpowiedź.
W konkursie nie mogą brać udziału osoby związane z tworzeniem portalu Gildia.pl (www.gildia.pl).

Pytanie konkursowe i zaznaczona prawidłowa odpowiedź:

Jahja, władyka Karaczarowa, ma dwóch synów. Jakie są ich imiona?
(odpowiedź znajdziecie we fragmencie książki opublikowanym u nas w portalu)

Ilja i Tarik

Zapraszamy również do odwiedzenia strony sponsora nagród w konkursie.



blog comments powered by Disqus