Dobra obsługa to dobry interes

okładka
Autor: Catherine Devrye

Dobra obsługa to dobry interes - w tych słowach zawiera się klucz do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Ta zasada znajduje zastosowanie w każdym przedsiębiorstwie - zarówno w dużym koncernie, jak i małej firmie. Wydaje się, że wszyscy ją znamy, ale czy potrafimy według niej skutecznie działać? Zaprezentowane tu, łatwe do wprowadzenia pomysły pomogą twojej organizacji stać się liderem w obsłudze klienta i zbudować atrakcyjny wizerunek. Będziesz chciał, aby każdy twój pracownik wcielał w życie siedem strategii Catherine DeVrye, i będziesz marzył, aby jako klient mieć do czynienia z taką doskonałością w obsłudze.
Książka ta, napisana przez eksperta w dziedzinie przedsiębiorczości, stała się światowym bestsellerem. Czytelnicy docenili ją za przystępność, niezwykle bogate źródło cennych informacji i przykłady, jak w praktyce sprawdzają się opisane w niej rozwiązania.

Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Wydanie polskie: 1/2007
Liczba stron: 236
ISBN-13: 978-83-7506-015-7
Cena z okładki: 24,90 zł


blog comments powered by Disqus