Religia rocka

okładka
Autor: Sławomir Hawryszczuk

Wieloaspektowa analiza wpływu przemysłu muzyki rozrywkowej jako zjawiska kulturowo-socjologicznego na jej odbiorców, w tym psychikę i postawy moralno-etyczne różnych grup społecznych. Autor zwraca uwagę na powiązania muzyki rozrywkowej z towarzystwem Loży Iluminatów, agencją Wicca, wykazuje relację z okultyzmem, magią, satanizmem, New Age, cyberkulturą, deifikacją artefaktu i sprowadzeniem nauki różnych nurtów etycznych do współczesnej groteski. Refleksje autora odwołują się do specjalistycznych badań prowadzone przez psychologów, socjologów, filozofów, teologów, kulturoznawców, lekarzy, muzykologów.

Wydawnictwo: Eneteia
Miejsce wydania: Warszawa
Wydanie polskie: 3/2010
Liczba stron: 247
Format: 135x205 mm
Oprawa: miękka
ISBN-13: 9788361538189
Wydanie: I
Cena z okładki: 32 zł

Materiały związane z książką:


blog comments powered by Disqus